مرورگر شما (Internet Explorer 8) از رده خارج شده است. این مرورگر دارای مشکلات امنیتی شناخته شده می باشد و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×
نسخه مرورگر شما قدیمی است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وب سایت را به خوبی نمایش دهد.
جهت به روز رسانی مرورگر خود اینجا کلیک کنید.
×


23 واحد نانوایی سطح شهر زنجان دو شیفته شد
 
مسئول روابط عمومی اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: انتخاب 23 واحد نانوایی برای ارائه نان به صورت دو شیفت کاری از روز پنجشنبه 4 خرداد 1401 در سطح شهر زنجان آغاز شده است.
 
به گزارش خبرنگار واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، وحید اکبری با اشاره به دو شفیته شدن برخی از نانوایی ها، اظهار کرد: به منظور افزایش رفاه حال مردم برای تهیه و تامین نان، این اداره‌کل با برنامه‌ریزی به عمل آمده تمهیدات لازم نسبت به تعیین 23 واحد نانوایی منتخب به صورت دو شیفت کاری اقدام کرده است.
 
اکبری افزود: 23 واحد منتخب در شیفت صبح از ساعت 7 لغایت 14 و بعدازظهر از ساعت 16 لغایت 19 و ساعات فعالیت نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد متفاوت خواهد بود و تا اطلاع ثانوی به‌ صورت فعال در دو شیفت کاری فعالیت خواهند کرد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: برحسب هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداری زنجان، 23 واحد نانوایی به صورت پراکنده در سطح شهر انتخاب و اقدام به پخت دو شیفت خواهند کرد.
 
کدخبر:26/1401

 
لینک اخبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی در پورتال زنجان

 
08 خرداد 1401 وحید اکبری 1133
0 رای
Powered by CMSIRAN © 2002 - 2025